این خلاصه شامل فصول پنجم تا فصل دوازدهم کتاب می باشد که از پاورپوینت های تهیه و ارائه شده در کلاس تخلیص گردیده است. خلاصه در 53 صفحه در قالب فایل PDF ارائه گردیده است. برای دانلود اینجا کلیک کنید
در بازار صنعتی عواملی چون کیفیت، شهرت و اعتبار تولید کننده، خدمات بعد از فروش، انعطاف پذیری، کاربریهای محصول، تحویل به موقع، کمکهای فنی و رسیدگی به شکایتهای مشتریان تاثیر زیادی بر تصمیم خرید مصرف کنندگان صنعتی میگذارد. استراتژی قیمتگذاری محصولات مبحث جدیدی در مدیریت است که توجه خاص مدیران شرکتها را به خود جلب...
بازار یابی اجازه ای یا بازاریابی با مجوز ( Permission Marketing )، برای افراد زیادی ناشناخته است و نوعی از بازار یابی است که شما از مشتری برای ارتباط های بعدی از او اجازه میگیرید و این به این معنی است که شما قانونمندانه پیام های بازاریابی را به آنها می رسانید . در این مطلب به توضیح بازاریابی اجازه ای و بیان مزایای آن...
مقدمه: خرید ناگهانی یکی از جنبه های بسیارمهم رفتار مصرف کننده است و یک مفهوم حیاتی در بازار است به محض افزایش درآمد و توان خرید، خرید ناگهانی افزایش یافته و به صورت یک پدیده غالب در رفتار مصرف کننده نمایان می شود طبق ادبیات موجود اگر مصرف کنندگان فقط به هنگام نیاز خرید کنند اقتصاد بازار با شکست مواجه می شود که این خود...
بازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهان : Word-of-mouth marketing یا word of mouth advertising نوعی ترویج رایگان — چه شفاهی چه مکتوب — است که در آن مشتریانی که از کسبوکار ، محصول، خدمات، یا رویدادی راضی بودهاند، از رضایتمندیشان به دیگران میگویند. تبلیغ دهان به دهان یکی از موثقترین شیوههای تبلیغ است، زیرا...