مقدمه:خرید ناگهانی یکی از جنبه های بسیارمهم رفتار مصرف کننده است و یک مفهوم حیاتی در بازار است به محض افزایش درآمد و توان خرید، خرید ناگهانی افزایش یافته و به صورت یک پدیده غالب در رفتار مصرف کننده نمایان می شود طبق ادبیات موجود اگر مصرف کنندگان فقط به هنگام نیاز خرید کنند اقتصاد بازار با شکست مواجه می شود که این خود به وضوح نشان دهنده اهمیت خرید ناگهانی می باشد
فصل دوم کتاب بازاریابی صنعتی دکتر مختاران
برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید
فصل اول کتاب بازاریابی صنعتی کلاس دکتر مختاران
برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید
این فایل مربوط به اموزش الگوریتم اولیه - ثانویه می باشد.
برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید
بازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهان : Word-of-mouth marketing یا word of mouth advertising نوعی ترویج رایگان — چه شفاهی چه مکتوب — است که در آن مشتریانی که ازکسبوکار، محصول، خدمات، یا رویدادی راضی بودهاند، از رضایتمندیشان به دیگران میگویند. تبلیغ دهان به دهان یکی از موثقترین شیوههای تبلیغ است، زیرا افرادی که از تبلیغ آن شیء نفعِ شخصی نمیبرند، با هر بار توصیهٔ کالا یا خدماتی، از اعتبار خودشان مایه میگذارند.
ادامه مطلب ...